شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها باید در مقابل تأخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند

 

قاضی اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در پی بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه، ترمینال پروازهای داخلی، خارجی، ورودی و سایر قسمت‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان با اشاره به استقرار شبانه روزی بازپرس در این فرودگاه اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند و پاسخ شفاف و قانع کننده ارائه کنند.
 
وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها  ر صورت کنسل شدن پروازها یا باطل کردن بلیت نسبت به منشور حقوق مسافرین، اقدام نمایند.
 
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بیان داشت: مسافرین می‌توانند به صورت شبانه روزی در صورت داشتن شکایت، مراتب را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کرده و در صورت عم پاسخگویی از طرف مراجع مربوطه به بازپرس کشیک مستقر در فرودگاه هاشمی نژاد مستقیما مراجعه کرده یا شکایت خود را از طریق شماره فکس 051333655777 ارسال نمایند.
 
قاضی اصولی صفار خاطرنشان کرد: شکایت آنان در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و رسیدگی خواهد شد.
 
وی یاداورشد: ضمنا مسافرین به عذر تاخیر یا معطلی در پرواز حق اینکه هواپیما را ترک ننمایند ندارند؛ چراکه موجب اخلال در نظم پروازها می‌شود و در صورتیکه مسافرین از هواپیما خارج نشوند مطابق قوانین و مقررات مربوطه با آن‌ها برخورد خواهد شد. 

برچسب ها: موسسه حقوقی, موسسه حقوقی دادگر نیک فرجام, شرکت هواپیمایی, ایرلاین, تاخیر پرواز, مسافرین